Sunday, April 17, 2011

BiLa RuMaHkU bUkAn LaGI sYuRgAkU

sda la bbulan2 da ndak balik rumah..rindu mama..rindu bapa..rindu c ganduts..skali balik..mesti ada yg ndak kena..klu mak bapa aku ka tadi yang sibuk2 hal aku ndak pa juak la..ni sibuk ja la adik mamaku 2.. mengalahkan mamaku betul..klu ada pun org mau meminang, drg jumpa mama bapa ku la.. bukan jumpa ko la bodoh!! yang ko sibuk tahap gaban 2 napa????..pas tu jadi batu api la sana..bagus ko yg mati kena bakar lagi bagus..!!.. smakin hari semakin aku benci ngan ko..ko ingat aku suka perangaimu macam anjing sana???. sda menumpang ja d rumah org..ko ndak sedar diri lagi ka???..diri sendiri ndak laku..sampai skrang ndak kawin2.. jan la blagak macam ko 2 pandai sangat hal2 kluarga ni..sebab ko la aku tda hati mau balik rumah ku sendiri!!! ko ndak sedar ka 2?????? klu bukan sebab mama ngan bapaku..ndak ingin aku mau balik rumah..jijik aku tengok muka mu 2..tlampau banyak sda airmataku habis oleh perangaimu 2..sbelum ko datang..hidup kmi btiga hepi la..ko ingat ko tolong bapaku keja, ko bawa kebahagiaan la ngan kami????? ko silap besar tau..aku mau panggil ko pacik pun aku rasa mau muntah ni..bagus aku menghadap dinding dari bdepan ngan kau..!!.. sedar la diri ko 2 banyak menyusahkan hidup kmi sekeluarga...klu ko sda sedar diri, cepat2 la berambus dari rumah kmi 2..tolong laaaaaaaaaa...............

No comments:

Post a Comment