Monday, May 9, 2011

AkU RiNDu..SaYaNg KaMu..CiNtA Dia...

hahaha..saja ja ni..kunuk2 hot story la kan...


erm..assignment law pun aku blum taip..ni tngan gatal pulak mo menaip sini..actually, feeling tengah tunggang langgang ni skarang..td aku tnampak la profile pompuan ni..dia ni skarang jd gf first love aku..( first love ndak kesampaian)..huhuhu...mesranya drg...jeles juak hati ni..heeiii...ntah la napa macam 2...pastu..chat pulak ngan ex-bf aku..adehhh..boleh2 dia cakap "miss u.." pastu dia off9..eeiiii...tak suke..tak suke..i miss him 2...huhuhu..
tp bila fikir2 balik..aku ni skarang gf org..aku ndak patut ada feeling macam 2 kan??..huhuhu..my bad...~~


aku jeles bila mr.P bahagia ngan miss M..
aku rindu mr.R....
TAPI...
aku mesti setia ngan mr.A...


k la...nak tido dulu..malas nak fikir..hehe...
nak sleeping beauty cam c ganduts ni..kahkahkah..
gud nite..

1 comment:

  1. time2 feeling tunggang langgang ni...tido jgk la ubat paling bkesan..boleh mimpi jd org kaya...hehehe

    ReplyDelete